خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :

طرح رتبه بندی معلمان بزودی اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که طرح رتبه بندی معلمان که اکنون مهم‌ترین مطالبه فرهنگیان کشور است بزودی اجرایی می شود.

" حسنعلی عزتخواه " در پاسخ به این سئوال ایلنا از یاسوج که شرایط کنونی اقتصادی مشکلات گسترده ای را اکنون برای مردم بویژه فرهنگیان به دلیل پایین بودن حقوق آنان دوچندان کرده است، سرانجام اجرای طرح رتبه بندی معلمان به کجا انجامید؟ اظهارداشت: این طرح تا پایان دولت آقای روحانی مَسکوت ماند هر چند در آن دولت این بحث مطرح شد اما تنها ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت دوزادهم در اجرایی نکردن طرح رتبه بندی معلمان، خاطرنشان کرد: اعتباری که آن دولت برای اجرای این طرح پیش بینی کرده بود نمی توانست جوابگوی اجرای طرح رتبه بندی باشد و هیچ اتفاق خاصی برای معلمان کشور رخ نمی داد.

عزتخواه با تشریح برخی وقایعی که در زمان اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم رخ داد، ادامه داد: طرح رتبه بندی معلمان 27 بار تاکنون بازبینی شده و برای اولین بار است که یک طرح به این مُهمی برای ارزیابی حتی در مدارس از فرهنگیان نظرخواهی می شود.

وی افزود: نشست های مختلفی برای اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان به بهترین شکل ممکن در استان های کشور برگزار و اعتباری که دولت برای اجرایی شدن آن درنظر گرفت هم 38 هزار میلیارد تومان برای یکسال است.

عزتخواه گفت: برخی دستگاه های اداری دیگر نظیر کارکنان دستگاه قاضی و وزارت بهداشت نیز راجع به افزایش حقوق و تغییر وضعیت پرداخت حقوق و مزایای شان هم مُعترض بودند اما دولت آقای رئیسی تنها با رتبه بندی معلمان موافقت کرد و 38 هزار میلیارد تومان برای اجرایی شدن آن در نظر گرفت.

وی، زمان اجرایی شدن طرح رتبه معلمان از سوی دولت سیزدهم را از شهریورماه سال گذشته تا پایان شهریورماه امسال ذکر و اظهارداشت: با اجرای این طرح به نظر می رسد مشکلات معیشتی معلمان برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از معلمان کشور خواست تجمعات خود را به کف خیابان ها نیاورند چرا که هم شآن و جایگاه آنان بالا و ارزشمند است و هم دشمنان انقلاب از این تجمعات نهایت سوء استفاده را می کنند.

عزتخواه گفت: دشمنان انقلاب همیشه منتظر این هستند تا چهره انقلاب اسلامی را چهره ای تیره و خشن معرفی کنند و ما از این نگران هستیم که نکند نفوذی های دشمنان در زمان تجمعات در بین جامعه فرهنگیان حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که نیازی به تجمعات خیابانی معلمان نیست چراکه طرح رتبه بندی آنان بزودی اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز