خبرگزاری کار ایران

آمادگی بیست شرکت دانش بنیان برای استقرار در کارخانه نوآوری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۰۹

معاون تجاری سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، گفت: مقدمات امضای قرارداد با بیست شرکت دانش بنیان و فنآور برای استقرار در کارخانه نوآوری در حال انجام است و اولین گروه از این تیم های فناورانه ، فعالیت خود را در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز آغاز کرده اند.

به گزارش ایلنا از البرز،‌ راضیه کریمی با اعلام اینکه آمادگی بیست شرکت دانش بنیان برای استقرار در کارخانه نوآوری البرز، اظهار داشت: در فاز اول کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نزدیک به هشت هزار متر مربع آماده بهره  برداری شده و امکان استقرار  حدود ۵۰ شرکت دیگر  در قالب  گروه های فناور و نوآور در مجموعه فراهم شده  که  با استقرار شرکت های طرف قرارداد، ایجاد اشتغال دانش بنیان در سطح استان البرز، مورد توجه جدی قرار می گیرد.

وی افزود: اگر چه اولویت استقرار در این مجموعه، با شرکت‌های دانش بنیان و گروه‌هایی فعال در حوزه فناوری و نوآوری به ویژه در مسائل شهری مانند موضوعات زیست محیطی است اما امکان استقرار دیگر گروه ها و افراد فعال در دیگر زمینه‌ها نیز فراهم شده است.

معاون کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اشاره به  ارائه تمام خدمات مورد نیاز شرکت های فعال در کارخانه در همین مکان با هدف جلوگیری از تردد های غیر ضرور به تهران و کرج افزود: رایزنی با برخی از مراکز اداری و دولتی، همچنین دیگر مراکز خدماتی مانند پیشخوان خدمات دولت  برای فعالیت در کارخانه نیز انجام شده که به زودی استقرار آنها نیز آغاز خواهد شد.

کریمی گفت: با هدف حمایت از طرح های نوین و کاربردی و سرعت بخشی به اجرای طرح‌های اشتغال زا، امکان استقرار برخی از فعالیت های خاص به شکل رایگان در فضای کارخانه را نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز