خبرگزاری کار ایران

انتقاد امام جمعه ایلام از قالیباف :

مسئولی که برخلاف‌ نظر رهبری کالای خارجی وارد کند در شأن‌ آن‌ جایگاه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۸۲۰

نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه ایلام در واکنش‌ به سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه وخرید سیسمونی، گفت: وقتی رهبری دستور‌ می دهد کالای خارجی وارد نشود اگر مسئولی یا خانواده او برخلاف نظر ایشان، کالایی را وارد کند در شآن‌ جایگاهی که قرار گرفته ، نیست.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار روز گذشته در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام‌گفت:  زمامداران در جامعه به عنوان الگو برای مردم مطرح هستند و چه بخواهند و چه نخواهند رفتار، گفتار و کردار آنها در دین، زندگی و معیشت مردم و نحوه تفکر و باورهای آنها تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: مسئولیت در اسلام برای کسب درآمد و جلب توجه و آراء مردم نیست، مسئولیت سنگین است، طعمه چرب و نرمی نیست که مسئول به اهداف مادی و دنیایی برسد بلکه امانت سنگینی است که بر گردن اوست و باید ادای دین کند.

کریمی‌تبار اظهار داشت: بیت المال متعلق به همه مردم است، نباید بهترین ماشین‌ها از بیت‌المال در اختیار ادارات قرار بگیرد، نباید وضعیت بانک‌های ما طوری باشد که بهترین ساختمان‌ها را بسازند و مردم برای گرفتن وام در تنگنا باشند و آنهایی که در فکر سرمایه گذاری هستند از کار خود پشیمان شوند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز