خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سه سایت فناوری در لنده

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۷۰

فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سه سایت جدید ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در 2 روستا و یک شهرک این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از لنده،"جلال دانش" در حاشیه بازدید مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان لنده، اظهارداشت: در روستاهای موگر و دم تنگ لنده بعلاوه شهرک سرآسیاب، سایت جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد و از سویی در مناطق شیتاپ و روستای بنه‌بلوط نیز شاهد ارتقای تکنولوژی و بهینه سازی شبکه ای خواهیم بود.

وی به تلاش های دولت سیزدهم برای رفع محرومیت زدایی در شهرستان لنده هم خبرداد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالجاری بسیاری از مشکلات کنونی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرستان حل و فصل شود.

فرماندار شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاهای ایدنک، آبرزگه، پاتاوه، تراب و چند روستای دیگر پس از بررسی و مطالعه کارشناسان حوزه اداره کل ارتباطات حل می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار  از مُصوب شدن  200 میلیارد ریال برای اجرای طرح های سفر استاندار به این شهرستان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد.

"سید محمود رادمنش " گفت: برای شهرستان لنده، چهار پروژه ارتباطی و فناوری جدید در حوزه شهری و روستایی تعریف شده که دو پروژه در حال اجرا و دو پروژه دیگر در حال مطالعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز