خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

تولیدات باغی و زراعی قزوین در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۶۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رتبه تولید محصولات باغی و زراعی استان قزوین در کشور مثال زدنی بوده و این جایگاه باید روز به روز افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در محصولاتی مثل انگور، کشمش، فندوق، زغال اخته و غیره قزوین دارای رتبه‌های حائز اهمیتی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در تولید گندم و خرید تضمینی این محصول نیز هرساله با استقبال خوبی از سوی بهره برداران روبرو هستیم که اگر بتوانیم میزان تولید را افزایش دهیم، قطعا در به خوداتکایی کشور در محصول گندم نقش آفرین خواهیم بود.

وی در خصوص ضریب مکانیزاسیون نیز اظهار کرد: اگرچه در این استان اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون صورت گرفته است، اما هنوز این میزان کافی نیست و باید برای جبران خلاء نیروهای کار به استفاده بیش از حد از ماشین آلات و ادوات کشاورزی اقدام کرد.

این مسئول سپس به اهمیت حفظ نباتات اشاره کرد و گفت: استان قزوین همواره در مقابل آفات عمومی و اقدامات لازم در راستای حفظ گیاهان به موقع عمل کرده تا از سلامت بخش کشاورزی صیانت کند، بنابراین این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: خدمت در بخش کشاورزی نیازمند مدیریت مناسب و موثر در بزنگاه‌های اقتصادی است که این مهم باید سرلوحه مدیران بخش باغبانی و زراعت قرار گیرد.

در پایان این مراسم از مجید اسماعلی تقدیر شده و علی راه انجام به عنوان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز