خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در مجلس عنوان کرد:

تلاش مجمع نمایندگان قزوین برای حل مشکلات کادر درمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۵۱

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان شیوع کرونا کادر درمان در بخش تامین اجتماعی مانند سایر بخش‌های درمانی و علوم پزشکی در مهار کرونا تلاش کردند، از این رو مجمع نمایندگان استان برای رفع کمبودها و حل مشکلات این بخش در تلاش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: تا کنون 90 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده و امیدواریم با این اتفاق شاهد پرداخت معوقات تامین اجتماعی به کادر درمان باشیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان لازم است مسئولان در کنار توجه به بیمارستان تامین اجتماعی مرکز استان به رفع نیازهای سایر بیمارستان‌های تامین اجتماعی سایر شهرستان‌ها هم توجه داشته باشند چرا که این امر مراجعه بیماران به مرکز استان را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر بخش سی تی اسکن بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان به نوسازی و تجهیز نیاز دارد که امیدواریم مسئولان استانی این موضوع را مد نظر قرار دهند.

در پایان این مراسم از محمدصادق بابایی تقدیر شده و محسن شمس الدینی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز