خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان زندان های ایلام به خبر ضرب و شتم یک زندانی زن

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۳۵

سازمان زندان‌های ایلام در واکنش به خبر ضرب و شتم یک زندانی زن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا پس از درج اخباری مبنی بر ضرب و شتم خدیجه مهدی پور زندانی محبوس در زندان مرکزی ایلام توسط ۳ نفر از زندانیان خشن و اینکه این افراد با تحریک مأمورین زندان دست به کتک کاری وی زده‌اند، روابط عمومی سازمان زندان‌های ایلام پاسخی صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان زندان‌ها آمده است:

به استحضار عموم مردم شریف استان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی می رساند؛

زندانی مذکور که در دهم مهرماه سال ۱۳۹۹ به جرم تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ۲۰ ماه حبس محکوم شده است، در بند نسوان ایلام متحمل حبس است و تا کنون به دلایل مختلف و بی اساس اقدام به تشویش اذهان عمومی، توهین به مقام معظم رهبری  و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، درگیری های متعدد با زندانیان و مأمورین زندان و اخلال در نظم زندان و قانون شکنی کرده است.

ایشان روز گذشته (۲۱بهمن ۱۴۰۰) پس از نمایش مستندی از سردار سلیمانی و حضور مردم در راهپیمایی سال گذشته از شبکه سراسری، شروع به فحاشی و توهین به امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و سردار سلیمانی می کند و با واکنش یکی از زندانیان رو به رو می شود که پس از مداخله مأموران زندان، این درگیری حل و فصل می شود.

لازم به ذکر است در این درگیری هیچ آسیبی به طرفین وارد نشده و به تایید بهداری و پزشک زندان حتی آثاری از ضرب و جرح وجود ندارد.

لیکن زندانی خدیجه مهدی پور بارهاست دست به چنین اقدامی می زند و با انتشار اخبار کذب طی تماس های تلفنی به بیرون از زندان، چنین هجمه های بی اساس و دروغینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود می آورد، زندانی مذکور درخواست انتقال به زندان اوین را دارد که درخواستش برای بررسی و صدور رای تحویل مراجع قضایی شده است.

در پایان اعلام می داریم؛ با افتخار مهم‌ترین اصل در زندانبانی اسلامی که به آن پایبندیم و فرایند اصلاح و تربیت بر اساس آن شکل می گیرد: حفظ کرامت انسانی زندانیان و رعایت حقوق شهروندی آنان است و جهت صحت و سقم این موضوع از رسانه های محترم و مسئولان گرامی دعوت می کنیم از روند اجرای اقدامات و خدماتی که در زندان ها ارائه می شود بازدیدی داشته باشند و از نزدیک شاهد واقعیت امر باشند.

روابط عمومی زندان های استان ایلام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز