خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

سینماهای قزوین میزبان فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۸۶

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی قزوین گفت: جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سینماهای قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر ملاحسنی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پتانسیل و استقبال بسیار خوب مخاطبان سینما در استان قزوین، میزبانی از چهلمین جشنواره فیلم فجر بصورت همزمان با تهران در استان قزوین انجام می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ملاحسنی افزود: در شرایط کنونی که بحران کرونا به مدد تزریق دوز های تکمیلی واکسن در کشور به نحو مطلوبی کنترل و مهار شده، در جهت حمایت از هنرمندان و به‌ویژه سینماگران با اکران فیلم‌های این دوره به ایجاد نشاط عمومی کمک خواهد شد.

وی با تاکید بر استقبال خوب سینما دوستان قزوینی در دوره‌های گذشته، ابراز امیدواری کرد تا در جشنواره فیلم فجر پیش رو بیش از پیش شاهد حضور علاقه‌مندان سینما در سالن‌های نمایش باشیم.

 ملا حسنی درباره جزئیات اسامی فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران، نحوه فروش بلیت و سالن اکران فیلم‌ها گفت: پس از جمع بندی، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم، در روزهای آتی، اطلاعات لازم در اختیار علاقه مندان هنر هفتم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز