خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در دیدار با قالیباف مطرح کرد:

لزوم نگاه ویژه به اعتبارات البرز در راستای جبران ضعف سرانه های استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۲۶۳

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز از ابتدای تاسیس بعنوان استان از اعتبارات لازم برای ارتقا زیرساخت ها برخوردار نشد و اکنون با ضعف جدی در سرانه ها مواجه است.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که با همراهی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با اشاره به اتحاد و انسجام موجود در استان بین مسئولان قوا، اظهار داشت: مجموعه مسئولان استان برای پیشبرد اهداف توسعه ای البرز با هم همدل و متحد شده اند.

وی ادامه داد: البرز به لحاظ ساختار بودجه ای به توجه ویژه ای نیاز دارد تا بتواند عقب ماندگی های خود را جبران کند.

عبداللهی گفت: این استان از ابتدای استقلال خود، اعتبارات لازم را برای ارتقا زیرساخت ها دریافت نکرده و با توجه به رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری روز افزون، با چالش های متعددی برای تامین نیازهای مردم مواجه است.

وی گفت: البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی و امکانات بیمارستانی و همچنین آموزشی، جزو استان های محروم کشور محسوب می شود.

عبداللهی افزود: با تمام توان برای افزایش سرانه های استان در همه ابعاد وارد عمل شده ایم و در این مسیر به عنایت ویژه ملی بویژه افزایش سقف بودجه و اعتبارات استان نیازمندیم.

وی گفت: اکنون ما بعنوان مسئولان ارشد استان با همراهی نمایندگان البرز و همدلی تمامی مسئولان در رده های مختلف درصدد هستیم حتی از ارتباطات شخصی، توان خیرین و سرمایه گذاران برای رشد استان و کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

در این دیدار حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و عسگری و عباسی نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد نیز حضور داشتند و مشکلات و مسائل استان را تشریح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز