خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع بازنشستگان صنعت فولاد در دامغان + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۷۳

صبح امروز ( یکشنبه 19 دی ماه) تعدادی از بازنشستگان صنعت فولاد دامغان مقابل کانون بازنشستگان شرکت فولاد دامغان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، صبح امروز 19 دی ماه تعدادی از بازنشستگان صنعت فولاد در دامغان نسبت به بی عدالتی های موجود در پرداخت حقوق و سایر موارد مقابل دفتر کانون بازنشستگان شرکت فولاد واقع در خیابان قیصریه دامغان تجمع کردند.

بازنشستگان صنعت فولاد پلاکاردهایی با شعارهای «عقد قرارداد بیمه های درمانی با تعرفه ها و فرانشیزهای آیین نامه درمان فولاد»، «ماهیت حقوقی صندوق فولاد دولتی است، بودجه آن چرا در جدول متفرقه های قانون بودجه است؟!»، «چرا نظارتی بر مصوبات مجلس و دولت و تبعیت از احکام قوه قضاییه در صندوق فولاد نیست؟» و ... در دست داشتند.

بازنشستگان دامغانی حاضر در این تجمع خواهان اصلاح احکام همسان سازی بازنشسته فولاد مطابق با درصد افزایش سایر صندوق های بازنشستگی و عقد قرارداد بیمه های درمانی با تعرفه ها و فرانشیزهای آیین نامه فولاد شدند.

تجمع کنندگان بیان کردند: معادل سازی با کمترین سقف های ریالی افزایش صندوق کشوری، همسان سازی حقوق بازنشستگی فولاد نیست.

حجم ویدیو: ۱۲.۷۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز