خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز پیوند اعضا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۳۴

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین گفت: مسابقات کشوری تنیس روی میز پیوند اعضا با حضور 17 استان امروز و فردا به میزبانی استان قزوین برگرار می‌شود.

مرتضی گلشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز گفت: مسابقات  کشوری پیوند اعضا از امروز با حضور 50 ورزشکار و مربی در مجموعه ورزشی غدیر قزوین آغاز شد.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین ادامه داد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و به ‌صورت انفرادی برگزار می‌شود و باتوجه به شرایط کرونا هر استان در نفرات اعزامی محدودیت داشت و از استان قزوین نیز یک نماینده حضور دارد.

وی عنوان کرد: نتایج مسابقات در بخش آقایان بعدازظهر امروز اعلام خواهد شد؛ بانوان نیز فردا به رقابت خواهند پرداخت.

این مسئول بیان کرد: مسابقات به دلیل شیوع کرونا دو سال تعطیل بود، درحال حاضر نیز به دلیل حساسیت گروه‌های این هیات ورزشی صرفا مسابقات بخش پیوند اعضا مجاز اعلام شده و در بخش بیماران خاص هنوز مسابقه‌ به طور گسترده در سطح ملی نداریم.

گلشاهی گفت: استان قزوین در وزش بیماران خاص و پیوند اعضا از ظرفیت مناسبی برخوردار است و در مسابقات اعزامی نماسندگان استان مدال‌های مختلفی را کسب می‌کنند؛ هفته گذشته نیز در مسابقات دو و میدانی احمد نوروزی در بخش‌های مختلف موفق به مسب دو مدال طلا و دو مدال نقره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز