خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

محدوده سد مخزنی مروک دورود در قالب طرح گردشگری واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۲۶

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: بخشی از دریاچه و محدوده سد مخزنی مروک دورود در قالب طرح گردشگری واگذار شده است.

به گزارش ایلنا: داریوش حسن نژاد در گفت گو با رسانه ها با بیان اینکه قرارداد اولیه طرح گردشگری دریاچه " مروک" دورود با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان منعقد شد اظهار کرد: این طرح در مساحتی به میزان ۱۶ هکتار و سرمایه اولیه ۱۱۰ میلیارد تومان در ۲ فاز کنار دریاچه سد احداث می‌شود که با بهره‌برداری آن، ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه در صورت بهره برداری از این طرح ، تحول چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی  و تفریحی شهرستان دورود ایجاد خواهد شد تصریح کرد: در راستای تقویت بخش گردشگری استان به عنوان یکی از محورهای سه‌گانه توسعه، طرح گردشگری سدمروک از پروژه‌های کلیدی و مهم محسوب می شود.

حسن نژاد همچنین گفت: شرکت آب منطقه‌ای لرستان آمادگی خود را جهت واگذاری تاسیسات و منابع آبی استان به سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی اعلام می‌کند.

وی در ادامه مشخصات  سد مروک را برشمرد و افزود :سد مروک از نوع خاکی با هسته رسی در بالادست رودخانه شهر دورود " تیره رود" قرار داد که با اتصال رودخانه سیلاخور به رودخانه دورود، حجم بسیاری آب وارد این رود می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز