خبرگزاری کار ایران

شهروندان از استاندارد بودن روغن موتور مطمئن باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۱۵

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز اعلام کرد که به منظور بررسی و نظارت بر روغن موتورهای عرضه شده در سطح بازار، گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی کرج صورت گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان البرز با هدف کمک به مصرف‌کنندگان در انتخاب روان‌کننده‌ی مناسب و استاندارد از میان انبوه روان‌کننده‌های موجود در سطح بازار، گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان استاندارد ، تعزیرات و صمت انجام شد.

بر اساس این گزارش در این بازرسی‌ها چندین عدم انطباق با استاندارد دیده شد که در این راستا اقدام قانونی لازم علیه تولید کننده و عرضه کننده صورت گرفت.

روغن ‌موتور یکی از اصلی ‌ترین سیالات موجود در خودرو است که تاثیر بسزایی در کاهش یا افزایش عمر مفید خودرو دارد.

در هنگام خرید علاوه بر تاریخ انقضاء بایستی به نشانه گذاری، علامت استاندارد و کد ده رقمی زیر علامت استاندارد نیز توجه نمود. می‌توان برای پیگیری اعتبار پروانه کابرد علامت استاندارد، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کرد.

همچنین مصرف کنندگان می توانند شکایات مرتبط با کیفیت فرآورده مشمول استاندارد را از طریق مراجعه به اداره کل یا ثبت شکایت خود در سامانه رسیدگی به شکایات پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز