خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

باند سارقان اماکن خصوصی در قزوین متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۲۵

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند 7 نفره سارقان اماکن خصوصی در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: با اعلام چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قزوین موضوع با جدیت در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده اعضای یک باند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 15  فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده‌اند، یاد آور شد: سارقان در قالب یک اکیپ با پرسه زنی در حاشیه شهر و شناسایی اماکن و باغاتی که فاقد دوربین مداربسته و نگهبان رها سازی شده‌اند پس از اطمینان از نبود مالک اقدام به سرقت وسایل از قبیل شیرآلات، لوازم برقی، پمپ آب  و موتور برق می‌کردند.

عبدالمالکی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می‌رود ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز