خبرگزاری کار ایران

رئیس صمت اردبیل خبر داد؛

اختصاص بیش از 3 هزار میلیارد‌ تومان تسهیلات به طرح‌های صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۱۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اختصاص 3 هزار و 344 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه کار گروه تسهیلات رونق تولید استان اردبیل با حضور رئیس سازمان صمت استان، اعضای کارگروه و مدیران واحدهای تولیدی در محل سالن جلسه سازمان صمت استان برگزار شد.

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ابتدای جلسه طی گزارشی از معرفی 40 طرح و واحد صنعتی با مجموع تسهیلات 3 هزار و 344 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

صادقی افزود: با جذب این تسهیلات و اجرای طرح های صنعتی جدید، برای حدود 3 هزار نفر اشتغال جدید در بخش صنعت ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: تخصیص میزان تسهیلات بانکی یاد شده تا بحال سابقه نداشته و نقطه عطفی در توسعه صنعتی و رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق جذب این تسهیلات در هفته گذشته در تمامی بانک های عامل استان جلساتی با حضور مسئولین استان برگزار و بصورت موردی آخرین وضعیت بررسی بانکی آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه درخواست تعداد 17 طرح و واحد صنعتی با حضور مدیران طرح ها، مطرح و تعداد 15 طرح صنعتی با مجموع تسهیلات بانکی 81 میلیارد تومان جهت استفاده ازاین تسهیلات به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز