خبرگزاری کار ایران

در مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

چهارمین بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از انبارهای اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۰۲

دادستان مرکز استان گیلان، متروکه و فاسدشدن برخی کالاها در انبارهای اداره اموال تملیکی خصوصا ارزاق عمومی را از لحاظ بهداشتی قابل بررسی دانست و تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی، استاندارد و دامپزشکی در چنین مواردی باید نقش و حضور پررنگ و فعال‌تری داشته باشند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی در راستای برنامه پیش بینی شده برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ از انبارهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مجتمع بندری انزلی بازدید کردند.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان در نشست ترخیص کالا و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از انباشت کالاهای اساسی و ضروری، رفع موانع و سرعت بخشیدن به آن تصریح کرد: رسوب کالا در انبارها نارضایتی زیادی برای تجار و مدیران بنادر استان ایجاد نموده و در جلساتی که در دادگستری گیلان به همین منظور تشکیل شد دستورات لازم صادر و به مسئولان ابلاغ شد.

وی با اشاره اینکه اکنون آمار توقف کالا نسبت به ماه‌های گذشته کاهش یافته است اظهار داشت: دستگاه قضایی از تجار و سرمایه گذارانی که از بنادر گیلان استفاده می‌کنند حمایت نموده و دستورات قضایی لازم را در خصوص کاهش بروکراسی اداری و تجهیز بنادر در جهت استفاده مطلوب تجار صادر کرده است.

فلاح میری متروکه و فاسدشدن برخی کالاها در انبارهای اداره اموال تملیکی خصوصا ارزاق عمومی را از لحاظ بهداشتی قابل بررسی دانست و تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی، استاندارد و دامپزشکی در چنین مواردی باید نقش و حضور پررنگ و فعال‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه کالاهای رسوبی در انبارها به یک پنجم کاهش یافته و در خصوص تاسیس آزمایشگاه در بندر و احداث سوله اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: مدیران و مسئولان باید امکانات و زیرساخت‌ها را در راستای جذب تجار و انجام امور گمرکی فراهم نمایند و همچنین سلامت عمومی مردم در انجام آزمایشات لازم پیرامون کالاهای اساسی و ارزاق عمومی در رأس اولویت کاری مسئولان گمرک استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز