خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۳ متهم به موبایل قاپی با ۷ فقره سرقت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۴۶۰

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تیزبینی و سرعت عمل ماموران کلانتری ۴۳ معراج، ۳ نفر از عاملان موبایل قاپی در بلوار "توس" دستگیر و به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی توسط ۲ جوان موتورسوار در محدوده پلیس راه قاسم آباد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۴۳ معراج قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران دایره آگاهی کلانتری معراج با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر با همکاری دیگر گشت های انتظامی آغاز کردند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از چند روز تحقیقات سرانجام شب گذشته یکی از تیم های دایره آگاهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ جوان موتورسوار را که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در حال پرسه بودند را شناسایی کردند. 

سرهنگ دهقانپور بیان داشت: راکب موتورسیکلت با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام آن ها را با علائم هشدار دهنده دستگیر و در بازرسی از آنان ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی و یک دستگاه شوکر کشف کردند. 

وی گفت: متهمان در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیس و مواجهه با تعدادی از مالباختگان به ۷ فقره موبایل قاپی در محدوده بلوار توس و پلیس راه قاسم آباد اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به دستگیری نفر سوم این باند موبایل قاپی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز