خبرگزاری کار ایران

با واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی پرسنل؛

محدودیتی برای ارائه خدمات مجتمع‌های بین راهی قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۵۸

رئیس انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی بین‌راهی قزوین گفت: واحدهای پذیرایی و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین راهی قزوین با رفع محدودیت‌‎ها و واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی شاغلان این مراکز علیه ویروس کرونا، بدون محدودیت آماده ارایه خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، مجید طاهرخانی گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا با جدیت و حساسیت فراوان در واحدهای پذیرایی و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی استان رعایت می‌شوند و بازدیدهای مشترک نمایندگان انجمن و دستگاه‌های عضو کمیته گردشگری استان به‌صورت مستمر ادامه دارد.

رئیس انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی بین‌راهی قزوین ادامه داد: شیوع گسترده ویروس کرونا طی دوسال گذشته موجب نگرانی گردشگران در استفاده از خدمات واحدهای پذیرایی شده که طبیعی است اما با انجام واکسیناسیون عمومی و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، امیدواریم این دغدغه رفع شود و شاهد عادی‌شدن امور و رونق مجدد این مراکز باشیم.

طاهرخانی یادآور شد: با توجه به اینکه کیفیت و به‌ویژه بهداشت در شرایط شیوع کرونا از اولویت‌های گردشگران در انتخاب واحدهای خدمات‌دهنده گردشگری قرار دارد، به منظور فراهم آوردن رضایت خاطر و رفع نگرانی این عزیزان، سطح ارائه خدمات و بهداشت عمومی در این اماکن به صورت جدی و مستمر بررسی می‌شود و قطعا با واحدهای خاطی برخورد قانونی خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز