خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان:

بیش از نیمی از دانش آموزان قزوین واکسن کرونا را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۷۱۸

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پس از اعلام آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تا کنون 55.5 درصد از دانش آموزان استان واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عین‌الله صادقی با بیان اینکه هنوز هم نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان مقاومت‌هایی وجود دارد، گفت:  از 103  هزار دانش آموز 12 تا 18 ساله استان تاکنون ۶۱ هزار و ۵۰ نفر شامل ۳۰ هزار و ۳۰۹ دختر و ۳۰ هزار ۷۴۱ پسر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: اقناع سازی دانش آموزان و اولیا نسبت به دریافت واکسن ضرورت دارد تا ضمن رسیدن به ایمنی و کمک به قطع زنجیره کرونا بتوان کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کرد.

وی عنوان کرد: البته در تمام شرایط سلامت دانش آموزان، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش برای ما اولویت دارد.

صادقی گفت: آموزش و پروش استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نهایت همکاری را با مجوعه علوم پزشکی داشته و در واکسینه کردن فرهنگیان به نحو مطلوبی عمل کرد، در حال حاضر نیز دانش آموزانی که هنز موفق به دریافت واکسن نشده‌اند می‌توانند به یکی از مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز