خبرگزاری کار ایران

رئیس برنامه و بودجه استان:

قزوین در بهره‌وری انرژی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۵۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه مدیریت سبز و بهره‌وری انرژی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و لازم است رویکردها در این حوزه اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل یاری در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی قزوین با اشاره به وضعیت میز خدمت دستگاه‌های مختلف گفت: لازم است در میز خدمت به ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مردم توجه شود و میز خدمت در جشنواره از جمله شاخص‌های مهم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین ادامه داد: در این جشنواره که با حضور 114 دستگاه اجرایی و سه دستگاه ملی استان برگزار شد، 25 موضوع در شاخص استانی و 685 موضوع نیز در شاخص‌های اختصاصی مورد سنجش قرار گرفت و حوزه تولید و سلامت با ۸۴ و ۸۲ بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه مدیریت سبز و بهره‌وری انرژی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و لازم است رویکردها در این حوزه اصلاح شود؛ همچنین برخی ادارات نیز در زمینه آموزش، پژوهش و جذب اعتبارات ملی و فرهنگ ایثار و شهادت با 23 درصد امتیاز وضعیت مناسبی نداشتند.

این مسئول ادامه داد: در زمینه اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نیز دستگاه‌های اجرایی موفق شدند 79 درصد امتیازات را کسب کنند که مطلوب است.

وی بیان کرد: استان قزوین در نحوه برگزاری این جشنواره از نظر کیفی رتبه برتر کشوری را کسب کرد و در ارزیابی شاخص‌های مختلف 89 ارزیاب و 27 دستگاه نقش داشتند.

یاری ادامه داد: باوجود اینکه سطح سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و خدمات الکترونیک بهبود پیدا کرده، هنوز هم لازم است اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین  گفت: در راستای مدیریت سرمایه انسانی لازم است در انتصاب مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف صلاحیت‌های افراد در نظر گرفته شود و به دور از دیدگاه‌های سیاسی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز