خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آغاز بکار مجدد کارخانه سیمان پیوند گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۹۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: فعالیت کارخانه سیمان پیوند گلستان که در پی خاموشی های اخیر متوقف شده بود با سهمیه برق ۴ و نیم مگاواتی و با ظرفیت کم در حال تولید است.

حسین طلوعیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: برق کارخانه سیمان پیوند گلستان۱۸  مگاوات است و تنها اجازه داده شد با ده درصد ظرفیت یعنی نزدیک به ۲ مگاوات کار کند که این امکان پذیر نبود زیرا برای ادامه فعالیت نیاز به حداقل ۴ و نیم مگاوات برق است.

طلوعیان ادامه داد: زمانی که سیمان در بازار کم یاب شود نوسانات قیمت به وجود می آید و در پی تعطیلی کارخانه قیمت سیمان افزایش ۲۵ درصدی را داشته است.

وی با اشاره به اینکه در طی چند روز اخیر برق ۴ و نیم مگاوات در برخی از ساعات به کارخانه داده شد افزود: اگر برق به همین روال داده شود کارخانه میتواند فعالیت داشته باشد و بتواند کمبودهای به وجود امده سیمان در بازار را جبران و قیمت را متعادل کند.

وی تصریح کرد: بنا به مصوبه دولت، تبصره سوم، برق شهرک‌های صنعتی نباید قطع شود و ما در استان گلستان صنایع بزرگ نداریم ولی متاسفانه شرکت توزیع برق استان به مصوبه دولت عمل نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع در کارگروه تسهیل مطرح شد و پیرو مکاتبه استاندار گلستان با اقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، خوشبختانه در طی روزهای اخیر برق شهرک های صنعتی قطع نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز