خبرگزاری کار ایران

سه تنیسور از خراسان رضوی در مسابقات تور جهانی حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۹۶

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: سه تنیسور از خراسان رضوی در مسابقات تور جهانی در شیراز شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سه تنیسور از خراسان رضوی به نام‌های نوید روشن، کیان محمدی و مهرانه ظهوریان  در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در شیراز خواهند بود.

در بخش پسران تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، فرانسه، روسیه، رومانی، آمریکا، دانمارک، آلمان، انگلیس، اسلواکی و در بخش دختران تنیسور‌هایی ازکشور‌های ایران، روسیه، ترکیه، بلژیک و ایتالیا در این مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

فرخ اطمینان رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی در این باره گفت: دو تنیسور پسر خراسان رضوی در این مسابقات ۱۷ سال سن دارند و علاوه بر مسابقات انفرادی در مسابقات دو نفره هم شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مهرانه ظهوریان با ۱۳ سال سن تنها دختر خراسانی حاضر در این مسابقات خواهد بود.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی ادامه داد:  مسابقات جهانی تنیس برای اولین بار در کشور در چنین سطحی برگزار می‌شود، تاکنون مسابقات زیر ۱۸ سال در سطح ۵ در ایران برگزار می‌شد، اما برای اولین بار  سطح بالاتر، سطح ۴ جهان در شیراز کلید خواهد خورد.

اطمینان بیان کرد: هفته اول خرداد هم مسابقات تنیس تور جهانی زیر ۱۸ سال در سطح ۵ در ارومیه برگزار خواهد شد و سه نماینده خراسان رضوی  در مسابقات شیراز، در آن مسابقات هم شرکت خواهند کرد.

مسابقات تور جهانی با حضور ۹۳ تنیس باز از ۱۲ کشور مختلف برگزار می‌شود.

این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت آغاز می شود و تنیسور‌ها به مدت ۸ روز در دو جدول انفرادی و دو نفره به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز