خبرگزاری کار ایران

تعطیلی اورژانس هوایی شهرستان گناباد صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۴۳

فرماندار گناباد گفت: شایعه تعطیلی اورژانس هوایی این شهرستان که در فضای مجازی گسترش یافته، صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: روز یکشنبه گذشته شرکت آوا سلامت کشور به دلیل اعلام نقص فنی، تقاضای انتقال بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان به تهران را کرده است و این بالگرد پس از دریافت مجوز لازم از اورژانس کشور و سازمان هواپیمایی کشوری روز دوشنبه برای انجام تعمیرات به تهران عزیمت کرد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از دغدغه مندی مردم و اصحاب رسانه از آنان می‌خواهم اخبار مرتبط با بالگرد اورژانس هوایی را از مبدا اصلی آن یعنی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی موضوع پیگیری کنند تا از انتشار اخبار نادرست و غیر واقعی جلوگیری شود.

این در حالیست که امام جمعه شهرستان گناباد، در پی انتقال بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان به تهران با اعتراض به این امر تجدید نظر مسئولان در این زمینه را خواستار شد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در این خصوص افزود: انتقال بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان علامه بهلول گنابادی بدون اطلاع مسئولان و مردم به تهران موجب اعتراض اقشار مختلف مردم شد به طوری که قشر‌های مختلفی با حضور در دفتر امام جمعه خواستار تجدید نظر مسئولان و بازگشت دوباره بالگرد اورژانس هوایی به این شهر شدند.

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس هوایی گناباد علاوه بر این شهرستان به مردم و بیماران شهرستان‌ها و شهر‌های بجستان، کاخک، فیض‌آباد، فردوس، سرایان، خضری، جنگل و خواف ارایه خدمت می‌کند.

امام جمعه گناباد با توجه به موقعیت و قرار داشتن این شهرستان در مسیر راه‌های مواصلاتی استان‌های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و با توجه به تصادفات زیاد جاده‌ای وجود اورژانس هوایی در این شهرستان را ضروری دانست.

صادقی نسب افزود: مایه تعجب و تاسف فراوان است که برخی مسئولان در آستانه انتخابات به جای برقراری آرامش با این گونه اقدامات زمینه تنش را فراهم می‌سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز