خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

سرباز زینت کشور است/تجلیل از سرباز مردم دوست پلیس راهورقزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۴۸

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرباز زینت کشور است و نیروی انتظامی به وجود کارکنان وظیفه که در کنار سایر کارکنان ناجا با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند می‌بالد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پی کلیپ منتشر شده  از اقدام خداپسندانه سرباز وظیفه "فرشاد مرادی" در کمک به شهروند معلول با ویلچر در گذر از یکی از چهار راه‌های شهر قزوین و بازتاب این خبر در کانال‌های اجتماعی و استقبال بالای مردم از این حرکت بی نظیر، فرماندهی انتظامی برآن شد تا در مراسمی از این سرباز وظیفه متعهد تجلیل کنند.

گفتنی است شب گذشته در مراسم ضیافت افطاری کارکنان وظیفه پلیس راه  که با حضور فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان انتظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد از سرباز وظیفه شناس پلیس راهور" فرشاد مرادی" با اهداء لوح  و هدایی تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم سردار علی ابراهیمی بیان کرد: امروز، شاهد حضور سربازان در تمامی مجموعه‌های ناجا که مسئولیت مهم و بزرگ ایجاد نظم و امنیت در کشور را عهده دار هستند  می‌باشیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افتخار امیر مومنان علی(ع) به عنوان سرباز اسلام اظهار کرد: ما پیرو ولایت و وارث خون شهدا هستیم و سربازی ولایت افتخار کارکنان ناجا است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرباز زینت کشور  است و نیروی انتظامی به وجود کارکنان وظیفه که در کنار سایر کارکنان ناجا با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند می‌بالد.

وی گفت: در شرایط کنونی که دشمنان به انحای مختلف سعی در تضعیف روحیه مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی را دارند و  لحظه‌ای از ضربه زدن به این کشور غافل نیستند  همه ما باید با هوشیاری و آگاهی آمادگی مقابله با توطئه‌های دشمنان را داشته باشیم.

ابراهیمی در پایان بیان کرد: اقدام و حرکت خداپسندانه " فرشاد مرادی" و به تصویر کشیدن جنبه‌های رافت و مهربانی پلیس و انتشار کلیپ در کانال‌های اجتماعی نشان داد که پلیس همیشه کنار  مردم و در خدمت مردم است و این افتخاری برای  مجاهدان فی سبیل الله  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز