خبرگزاری کار ایران

در نشست مجازی کلاب هاوس ضلع سوم مطرح شد؛

ترویج دیدگاه منطقی با فعالیت گفت‌وگو محور در کلاب هاوس/ خلاء گفت‌وگو در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۳۹

عضو شورای شهر تهران گفت: در استان قزوین گفت‌و‌گو کردن بلد نیستیم و این خلاء عامل بسیاری از سوء تفاهم‌ها، مشکلات و قضاوت‌هایی است که ندیده و نشناخته نسبت به یکدیگر داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد علیخانی با حضور در نشست مجازی کلاب هاوس ضلع سوم با اشاره به خلاء گفت‌وگو در استان قزوین گفت: در استان قزوین گفت‌و‌گو کردن بلد نیستیم و این خلاء عامل بسیاری از سوء تفاهم‌ها، مشکلات و قضاوت‌هایی است که ندیده و نشناخته نسبت به یکدیگر داریم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برگزاری جلسات و گفت‌وگوهای مختلف در بستر فضاهایی مانند کلاب هاوس کمک می‌کند تا با دیدگاه‌ها و نقاط مشترک یکدیگر آشنا شده و روی آن‌ها تمرکز کنیم و این موضوع می‌تواند به کاهش بسیاری از گارد گرفتن‌ها و مواضعی که در استان قزوین زیاد دیده می‌شود کمک کند.

وی مدعی شد: عدم گفت‌و‌گو و قضاوت نشناخته نسبت به یکدیگر در قزوین بیشتر و در تهران و فضاهای بزرگ‌تر کمتر دیده می‌شود؛ بر همین مبنا اخیرا فردی از یکی شهرهای کوچک استان با من تماس گرفت و اظهار کرد که یکی از اتهاماتی که برای رد صلاحیت وی عنوان شده است داشتن عکس با علیخانی هاست و در مقابل پرسش این کاندیدای شورای شهر مبنی براینکه مگر چه جرمی مرتکب شده است؟ به او گفته اند اینها از سران فتنه هستند!

این فعال سیاسی اظهار کرد: اینگونه دیدگاه‌های تنگ نظرانه در قزوین باعث آسیب به استان ما شده است.

علیخانی در پایان گفت: ما به فعالیت گفت‌وگو محور و منطقی نیاز داریم و استفاده از این فضا توسط ضلع سوم شایسته تقدیر است و امیدواریم در روزهای آینده از این فضا بیشتر استفاده کرده و از دیدگاه‌های مختلفی که منطقی صحبت می‌کنند بهره ببریم و نظرات مختلف را بشنویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز