خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین:

198 پاکبان و پرسنل تغسیل و تدفین در قزوین علیه کرونا واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۹۱

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون پاکبان‌ها و پرسنل تغسیل و تدفین سازمان آرامستان‌ها ۱۶۸ پاکبان ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، وحید مقدم سلیمی با اشاره به واکسینه کردن کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان گفت: ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان به همراه ۳۵۹ نفر از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانان در اولویت واکسن کرونا قرار دارند.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین  ادامه داد: براساس مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای استان، محدودیت‌های کرونایی در شهرداری قزوین ادامه دارد.

وی ابراز کرد: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، در همین راستا نظارت بر اجرای کامل دستورالعمل‌ها، ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ارسالی از ستاد استانی کرونا در تمامی بخش‌های ستادی و عملیاتی در دستور کار کارگروه سلامت شهرداری قزوین قرار دارد.

این مسئول عنوان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون پاکبان‌ها و پرسنل تغسیل و تدفین سازمان آرامستان‌ها از جمله مهم‌ترین اقدامات این کارگروه است، در مرحله اول این طرح ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، ادامه گندزدایی محیط بازار سنتی و بازارچه سپه، تعطیلی آرامستان‌ها، محدودیت فعالیت روزبازارها و تعطیلی بوستان‌های خانواده، بانوان و فدک از دیگر اقدامات شهرداری قزوین در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است.

مقدم سلیمی گفت: امیدواریم با تسریع در روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این وضعیت عبور کرده و شاهد کاهش انتشار بیماری در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز