خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

مواد جاذب درایرهای جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی قزوین تعویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۱۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تعویض مواد جاذب درایرهای جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: گازی که در جایگاه های سی ان جی برای سوختگیری تحویل خودروها می شود دارای مقداری رطوبت است که اگر این رطوبت جذب نشود، حالت اسیدی به خود می گیرد و موجب پوسیدگی مخازن گاز خودروها می شود، به همین دلیل، در ورودی جایگاه های سی ان جی دستگاه هایی به نام درایر تعبیه شده که رطوبت موجود در گاز را دفع کرده و گاز خشک را برای خودروها مهیا می کند.  

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: به منظور استانداردسازی و همچنین جذب رطوبت موجود در گاز سی ان جی، هر پنج سال مواد جاذب  درایرهای جایگاه های سی ان جی تعویض می شود تا گاز خشک تحویل خودروها شود که بر همین اساس، مواد جاذب تمام جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی با صرف اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال تعویض شد.

عرشیان تصریح کرد: خاصیت مواد جاذب این است که گاز پس از عبور از آن ها، رطوبت خود را از دست می دهد و به گاز خشک تبدیل می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 12 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز