خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

پروژه بنیاد تعاون ناجا در شهرجدید هشتگرد توسط وزارت راه و شهرسازی تملک می شود / ساماندهی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن‌ در پروژه ریحانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۵۶

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: پروژه بنیاد تعاون ناجا (ریحانه) در شهر جدید هشتگرد توسط وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران تملک می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مسعود حق لطفی گفت: پروژه ریحانه در ورودی شهرجدیدهشتگرد به مساحت ۲۵ هکتار در ۲۵ بلوک با ۴۶۰۰واحد بوده که از سال ۹۰ عملیات ساخت آن توسط بنیاد مسکن تعاون ناجا آغاز شد اما متاسفانه سال ۹۳ متوقف و به صورت اسکلت ساختمان‌های نیمه کاره باقی ماند.

وی افزود:  با تاکید وزیر راه و شهرسازی و پیگیریهای معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید مبنی بر تعیین تکلیف پروژه ریحانه در ورودی شهر جدید هشتگرد، در سال‌های اخیر نشستهای متعددی در راستای رفع مشکل برگزار گردید.

حق لطفی اظهار داشت: بر اساس نشستی که با مسوولان شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید و بنیاد تعاون ناجا صورت گرفت در نهایت پیشنهاد گردید پروژه مشهور به ریحانه به وزارت راه و شهرسازی بنمایندگی شرکت عمران واگذار شود.

وی گفت: با توجه به اینکه این مجتمع بعنوان پیشانی و گل شهر جدید هشتگرد است و نیمه‌کاره رها شدن آن اصلا مناسب شهر نیست تلاش گردید تا این پروژه با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی از بنیاد تعاون ناجا تحویل گرفته شود و ادامه ساخت آن را شرکت عمران شهر جدید هشتگرد متقبل شود تا سیما و منظر ورودی شهر بهبود یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: در زمان حاضر تحویل، راه‌اندازی و تکمیل این پروژه همت مضاعف را می‌طلبد که امیدواریم پس از تحویل آن در جهت رفع معضلات پروژه که از خواسته های به حق شهروندان است اقدام نموده تا سیمای شهری زیباتر شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد ارزش کارشناسی خرید پروژه ریحانه را مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ توسط وزرات راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور تامین اعتبار و بصورت نقد و تهاتر ملکی در شهرهای جدید کشور کارسازی خواهد شد.

حق لطفی افزود : در نظر داریم پس از تعیین تکلیف این پروژه بخشی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را در این پروژه ساماندهی نمائیم.

وی در پایان افزود: برای این پروژه با ۶۷۰ هزار متر مربع زیر بنا و واحدهای یک تا سه خوابه، ۲۰ هکتار فضای سرانه عمومی اعم از خدمات رفاهی، فضای سبز، کتابخانه، مسجد، مدرسه و فضای ورزشی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز