خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

دولت همراهی اصناف در پذیرش محدودیت‌ها را جبران کند/ سیستم‌های هوشمند اتوبوسرانی اصفهان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۶۰

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: تعطیلی صنوف به دلیل شیوع کرونا زیان‌های مالی زیادی را بر مردم تحمیل می‌کند با این حال مردم نهایت همکاری را داشته‌اند و امیدواریم دولت نیز در مقابل با تدابیر خود بخشی از این زیان‌ها را جبران کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی اظهار کرد: میزان پیشرفت عملیات ایجاد خط دوم قطار شهری در کنار تونل‌های این خط موردی است که کمتر به آن پرداخته شده و شهروندان از آن تا حدودی بی‌اطلاع هستند اما اقدامات در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اکنون احداث ۱۲ ایستگاه خط دو در مرحله سفت کاری است، افزود: پیشرفت مناسب ایستگاه‌های خط دوم نتیجه داشتن پشتوانه‌های مالی و اخذ تسهیلات است که پروسه‌های پرزحمتی دارد و این اهتمام در تحصیل اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قطعاً خط دوم قطار شهری با تلاش کارشناسان، پیمانکاران، شهرداران مناطق و سایر کسانی که در احداث آن نقش دارند، در آینده به عنوان خدمتی مانا و ماندگار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

افتتاحیه‌ها حاصل پشتیبانی‌های دقیق با پروسه‌های زمان‌بر است

نصراصفهانی با بیان این که در جریان برگزاری برنامه "هر یکشنبه، یک افتتاح" سیستم‌های هوشمند اتوبوسرانی افتتاح شد افزود: این برنامه امروز با توجه به اوج‌گیری شیوع کرونا، به‌طور محدود و با استقرار یک اتوبوس مجهز به سیستم AVL در محوطه شهرداری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های هوشمندسازی اتوبوس‌ها سال‌ها پیش و از دوره شورای سوم شهر آغاز شده بود و به سرانجام رسیدن آن طول کشید تا در نهایت اکنون در اختیار مردم قرار گرفت.

تأیید صلاحیت‌ها منجر به حضور بیشتر مردم در انتخابات شود

نصراصفهانی اظهار کرد: دو ماه تا برگزاری انتخابات فاصله داریم که امیدواریم کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند، در انجام مأموریت‌های محوله برای ایجاد امید در جامعه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، نهایت توان خود را بکار گیرند.

وی تصریح کرد: انجام درست این اقدامات سبب می‌شود که تمام مردم برای تعیین سرنوشت خود میل و رغبت داشته باشند و در روز انتخابات شاهد حضور گسترده آن‌ها باشیم.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: برای تحقق این میزان حضور، همه دست اندر کاران به ویژه هیات‌های نظارت که به تأیید صلاحیت‌ها ورود کرده‌اند باید خدماتی که نامزدها در طول ۴۲ سال انقلاب داشته‌اند را مرور کرده و با در نظر گرفتن همه آن‌ها، شرایط را برای حضور مردم تسهیل کنند.

وی تاکید کرد: باید با تدابیر لازم و در نهایت دقت، زمینه برای کسانی که تجارب ارزشمند داشته و توانمندی و تجارب خود را عرضه کرده‌اند، فراهم شود تا شاهد رقابت همراه با رفاقت در انتخابات باشیم و حق و حقوقی از کسی تضییع نشود.

دولت همراهی اصناف در پذیرش محدودیت‌ها را جبران کند

نصراصفهانی با اشاره به بالا رفتن مجدد شیب ابتلاء به کرونا و به تبع آن تعطیلی اصناف، از همراهی صنوف با تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی صنوف زیان‌های مالی زیادی را بر مردم تحمیل می‌کند با این حال مردم نهایت همکاری را داشته‌اند و امیدواریم دولت نیز در مقابل با تدابیر خود بخشی از این زیان‌ها را جبران کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یقیناً اگر با شیوع کرونا مواجه نشده بودیم، گام‌های خوبی جهت افزایش نشاط و شادی شهروندان برداشته می‌شد، اما برنامه‌های میدانی با محدودیت در حد امکانات موجود برگزار شد، البته تلاش کردیم این برنامه‌ها از لحاظ کمی و کیفی از حد مطلوبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز