خبرگزاری کار ایران

مدیریت ارشد استان اصفهان مطرح کرد:

بیش از دو هزار هکتار از استان اصفهان مناطق حاشیه نشین اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۶۶۲

استاندار اصفهان گفت: بیش از ۲ هزار هکتار از گستره شهرهای استان اصفهان شامل اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و شهرضا را مناطق حاشیه نشین تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در حاشیه سفر به شهرستان خمینی شهر افزود: یکی از شهرستان‌هایی که توسط دفتر رهبری برای رفع معضل حاشیه نشینی مطرح شده منطقه جوی آباد خمینی شهر است که برای رفع مشکلات آن تدابیری اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۲ هزار هکتار از گستره شهرهای استان اصفهان شامل اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و شهرضا را مناطق حاشیه نشین تشکیل می‌دهند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: براساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی اکنون ۹ میلیون نفر از جمعیت بیش از ۸۱ میلیونی کشور در حاشیه ۹۱ شهر به وسعت ۵۳ هزار هکتار زندگی می‌کنند و براین اساس جمعیت حاشیه‌نشین کشور با احتساب اتباع بیگانه به ۱۳ میلیون نفر می‌رسد.
 
رضایی یادآور شد: برای اجرایی کردن برخی از تصمیمات که در اسفندماه گذشته گرفته شده به این شهرستان سفر کردیم تا مسائل و مشکلات اجرایی را احصا و راهکارهای منطقی و معقولی که برای آسایش مردم از جمله احداث پارک‌ها، گذرگاه‌ها، آسفالت معابر و مقدمات عمرانی است اجرایی شود.
 
استاندار اصفهان تصریح کرد: یکی از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه توسعه اشتغال برای مردم شهرستان بود و مقرر شد اقدامات کارشناسی اصولی و منطقی در راستای اجرای رفع موانع تولید انجام شود.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم با خلاقیت و نوآوری اشتغال بیشتر در سال ۱۴۰۰ فراهم و موجب امنیت، رفاه، آسایش مردم شود.
 
رضایی از حمایت‌های همیشگی مردم شهرستان خمینی شهر قدردانی کرد و گفت: از مردم این شهرستان می‌خواهم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همراهی‌های لازم را نسبت به این مهم داشته باشند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز