خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک بشیری و فلاح نژاد مطرح شد؛

بررسی اهمیت نقش تامین اجتماعی قبل و بعد از بحران‌های طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۶۶

در نشست مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان البرز با مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز جایگاه و نقش تأمین اجتماعی در شرایط عادی و شرایط پس از بحران، بررسی شد.

به گزارش ایلنا از البرز ، در دیدار هادی بشیری مدیر صندوق در استان البرز با محمدرضا فلاح نژاد مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در خصوص استفاده از ظرفیت های استان برای پوشش حداکثری مشمولان بیمه تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

بشیری در این دیدار با اشاره به جایگاه تأمین اجتماعی گفت: با بیمه تأمین اجتماعی، افراد می توانند براساس اصل 29 قانون اساسی در زمان پیری، از کارافتادگی و یا فوت سرپرست خانور، آینده خود را تأمین کنند.

وی اضافه کرد: در بحران ها و بلایای طبیعی اگر فردی بیمه باشد در صورت فوت و یا  از کار افتادگی می‌تواند از حمایت های بیمه ای برخوردار شود. 

بشیری ادامه داد: بیمه های تجاری در حوادث و بلایای طبیعی بخشی از خسارت های اموال و اشخاص را جبران می کنند ولی بخش عمده آن در صورت فوت و یا کارافتادگی بر عهده تأمین اجتماعی خواهد بود.

فلاح نژاد مدیر کل مدیریت بحران استان البرز نیز در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت بیمه تامین اجتماعی، اظهار داشت : ما باید شرایطی را فراهم کنیم که تمامی افراد از مزایای بیمه ای برخوردار شوند . 

وی افزود : تأمین اجتماعی در هر شرایطی چه بحران و چه عادی از الزامات افراد است و ما به عنوان خدمتگزاران باید تلاش کنیم، مزیت پوشش بیمه ای در استان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز