خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه فردوسی مشهد برپا شد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی در حوزه صادرات به آسیای شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۷۰۶

نشست هم‌اندیشی باحضور فعالان اقتصادی در حوزه صادرات به آسیای شرقی در دفتر تعامل صنعت با دانشگاه واقع در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیداحسان مصطفوی مدیرعامل انجمن فرانگران نوین، در این دیدار اظهار داشت: این انجمن به مدت ده سال است که تاسیس و تشکیل شده و به عنوان یک پایگاه هم‌افزایی در حوزه‌های کارآفرینی، اقتصادی و دانشگاهی بوده که مهم‌ترین هدف آن انتقال علم دانشگاه فردوسی مشهد به صنعت و انتقال تجربه صنعت به دانشگاه فردوسی مشهد است.

مصطفوی ضمن برشمردن اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت این انجمن گفت: تمام این اهداف مطابق با نیازهای بین المللی و منطقه‌ای صنعتگران، دانشجویان، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار  ترسیم شده است.

فعالان اقتصادی نیز در این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند و با ارائه نظرات تخصصی، تاکید بر هم افزایی بیشتر در این حوزه داشتند.

یکی از فعالان اقتصادی در این نشست با اشاره به اینکه سهم ایران از بازار زعفران هنگ کنگ فقط ۹۸ میلیون دلار است، گفت: ما دنبال تربیت افراد با مسئولیت جدید نیستیم، بلکه اعتقاد داریم هر فردی با توجه به تخصص خود باید فعالیت اقتصادی کند.

انجمن فرانگران نوین که در دانشگاه فردوسی مشهد مستقر شده، متشکل از تولیدکنندگان برتر کشور است که سهم بسزایی در جامعه تولیدی صنعتی کشور دارد، ایده ایجاد سازمان جهانی مدیریت تولید و صادرات زعفران (OSEC)، طرح تخصصی سوغات ملی، ارائه طرح و پیشنهاد اجرایی دفاتر پیشخوان صنایع کشور و بسیاری دیگر از طرح های کلان صنعتی کشور نیز در این انجمن مطرح و اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز