خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور:

تحریم ها صنعت را به سمت داخلی سازی سوق داد/ کاهش 3 درصدی رکود بنگاه های اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۲۴

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: با توجه به اعمال تحریم ها از سوی دشمنان صنعت ایران به سمت داخلی سازی سوق داده شد و رشد مطلوبی در حوزه صنعت را برای کشور رقم زد.

علی رسولیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: تحریم ها برشهرک های صنعتی هم تاثیر مثبت و هم منفی داشته است و در این میان تاثیر منفی در حوزه مبادلات بانکی بنگاه های اقتصادی و تامین مواد اولیه بنگاه های اقتصادی مشاهده می شود.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور بیان کرد: در حوزه صنعت تحریم ها مار ا به سمت داخلی سازی سوق داد و با توجه به نیاز داخل کشور باعث شد که در این حوزه رشد مطلوبی داشته باشیم.

رسولیان با بیان این مطلب که دولت در اعمال تحریم ها سیاست های مناسبی در پیش گرفت، افزود: در رابطه با وضعیت تولید کالا با اعمال برنامه های مناسب رقابت ما با کالاهای خارجی افزایش یافت و آمارها حاکی از آن است که به رشد صنعتی مطلوبی دست یافته ایم. 

وی در خصوص اینکه شهرک های صنعتی با چه ظرفیتی در حال حاضر فعالیت دارند، گفت: از 820 هزار شهرکی که در کل کشور وجود دارد، رکود بنگاه های اقتصادی راکد نزدیک به 19 درصد است که این میزان نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان از کاهش تعداد آتش سوزی ها در شهرک های کشور در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز