خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی فارس در میمند خبر داد؛

استقبال ۳۳ سرمایه گذار از شهرک صنعتی میمند/حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس از صنایع گلاب و عرقیات گیاهی میمند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۷۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت:با توسعه و تکمیل زیرساخت ها شاهد استقبال سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک صنعتی هستیم .

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس،احد فتوحی، در بازدید از شهرک صنعتی میمند با بیان اینکه تاکنون 33قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است گفت: با توسعه زیرساخت ها و حمایت ازسرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد، این شهرک در حال تبدیل به یکی از مهمترین قطب تولید وتکمیل زنجیره فراوری گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی میمند دارای زیرساخت های آب، گاز و برق است و نیز  آسفالت  بخشی از شهرک صنعتی است  گفت: اجرای طرح های توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی  میمند در برنامه عملیاتی این شرکت قراردارد.

فتوحی ادامه داد: اختصاص این مشوق‌ها زمینه مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری و تحقق رونق تولید در این شهرک صنعتی فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: 8 واحد صنعتی در این شهرک با اشتغال 88نفر در مرحله بهره برداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز