خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران خبرداد:

پاتک شبانه پلیس پایتخت به گردانندگان پاتوق دره فرحزاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۸۷

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت به دستگیری اعضای باند توزیع شیشه و هروئین در دره فرحزاد اشاره کرد و گفت: در این عملیات بیش از ۲۱۰ گرم شیشه کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارش و شکایت شهروندان تهرانی دریافتند اعضای یک باند توزیع هروئین و شیشه در منطقه دره فرحزاد تهران به سرکردگی فردی با هویت "منصور" ضمن ایجاد پاتوق مبادرت به توزیع و فروش گسترده هروئین و شیشه در شمال پایتخت می‌کند.

باباپور ادامه داد: مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده شبانه روزی مشخص شد، اعضای باند چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به نقل مکان و جابجایی پاتوق کرده و بصورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را در منطقه شهرستان ملارد ادامه می‌دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: اطلاعات بدست آمده به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد. در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، ماموران که از مدت‌ها قبل در حال تعقیب و مراقبت سوژه بودند با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد وارد مخفیگاه متهمان شده و موفق به دستگیری سرکرده باند به همراه چهار همدست دیگرش و همچنین کشف ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: در ادامه به منظور انهدام کامل باند موصوف ماموران با انجام بازجویی‌های فنی از متهمان دستگیر شده با توجه به حساسیت موجود و اهمیت پیشگیری از هر گونه درز اطلاعات، با هماهنگی‌های به عمل آمده، اقدام به چینش دقیق نیرو‌ها و اجرای مراقبت نامحسوس کرده و پس از گذشت بیش از ۴۸ ساعت تلاش مستمر، محل و پاتوق بسته بندی مواد در دره فرحزاد را شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری دیگر مرتبطین پرونده آغاز شد.

وی بیان داشت: با اقدام به موقع ماموران همدست دیگر متهم در حالیکه سرگرم بسته بندی و فروش مواد روانگردان شیشه بود در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

باباپور با بیان اینکه در بازرسی از پاتوق مذکور ۲۰۰ بسته آماده فروش مواد روانگردان شیشه به وزن بیش از ۲۱۰ گرم شیشه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان ضمن انتقال به مقر پلیس در خلال بازجویی‌های پلیسی به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با انهدام پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه دره فرحزاد تهران امیدواریم بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز