خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان :

۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۵۸۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در ۱۰ ماه سال ۹۹ پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین آلات و انجام تولید، به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: با آغاز به کار و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای ۸۶۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری انجام شده در این واحدهای تولیدی حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان یادآور شد: ۳۳ واحد صنعتی در مدت مشابه سال گذشته و نیز در ۱۰ ماه سال ۹۷، ۳۱ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسید که در مجموع زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم شد.

وی تصریح کرد: ۲۸۸ فقره قراداد واگذاری زمین به مساحت ۱۴۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۱۰ ماه سال جهش تولید به سرمایه‌گذاران اعطا شده است.

آل‌بویه گفت: در حالی میزان واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شرکت برای طرح‌های مختلف صنعتی و تولیدی در استان ۱۴۵ هکتار بود که در طول کل سال ۹۸ این مساله، ۱۰۳ هکتار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابرازداشت: سال گذشته ۱۰۳ هکتار اراضی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۴۶ فقره قرارداد به سرمایه‌گذار واگذار شد.

وی یادآور شد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز