خبرگزاری کار ایران

فرمانده هنگ مرزی تایباد خبر داد:

جاسازی ١٢١ بسته مواد مخدر در معده / دو قاچاقچی افغانی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۸۸

فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان این فرماندهی موفق شدند دو تبعه افغان را که به صورت بلعی موادمخدر را در معده خود جاسازی کرده بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ چراغ در ادامه اظهار کرد : مرزبانان هنگ تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور از این دو متهم یک کیلو و 513 گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده در قالب 121 بسته آب بندی شده که به صورت بلعی در معده خود جاسازی کرده بودند و قصد ورود به کشور را داشتند، کشف کرده و این قاچاقچیان را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی با اشاره به رشادت‌های مرزبانان هنگ تایباد در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یادآور شد: مقابله با هرگونه مبادرت مواد مخدر یکی از مهمترین وظایف مرزبانان ماست و این غیور مردان با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با سوداگران مرگ به طور جدی در شبانه روز کوشش دارند تا با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز