خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در آسایشگاه معلولین رشت / 3 تن از مددکاران دچار دودگرفتگی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۵۶۰

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: در آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت 3 تن از مددکاران دچار دودگرفتگی خفیف شدند که ضمن اعزام به بیمارستان، هم اینک در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا از رشت، آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت در ساعت ۲:۵۳ صبح امروز (۳۰دی ماه) به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت، اطلاع داده شد.

شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت که از رخداد شعله‌های آتش در داخل آسانسور خبر داد، افزود: آتش نشانان سریعا با کمک و همراهی پرسنل آسایشگاه نسبت به خارج کردن بالغ بر ۵۰ نفر از مددجویان و بیماران اقدام کردند.

وی با اشاره به شدت دود گرفتگی ساختمان دو طبقه، افزود: بلافاصله تیم دیگری از آتش نشانان نسبت به مهار آتش در آسانسور و خارج کردن دود از ساختمان اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت ادامه داد: در این حادثه ۳ تن از مددکاران دچار دودگرفتگی خفیف شدند که ضمن اعزام به بیمارستان، هم اینک در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند.

همین گزارش‌حاکی است؛ ۲۳ آتش‌نشان و افسر ارشد بهمراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از دو ایستگاه مجاور به محل حادثه واقع در بلوار شیون فومنی، معلولین اعزام شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز