خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان :

15طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۱۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان با دستور وزیر نیرو و استاندار زنجان، همزمان با هفته سی و ششم پویش #هر-هفته-الف-ب-ایران به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر اظهار کرد: با بهره برداری از این 15 طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر 7 هزار و 598 نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اشاره اینکه برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل 201 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: در دوره ساخت این طرح ها برای 153 نفر و در دوره بهره برداری برای 15 نفر ایجاد اشتغال شده است.

جزء قاسمی،  افزود: در قالب این طرح ها 7 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 600 متر مکعب احداث شده است.

وی به احداث 41 کیلومتر خط انتقال و 24 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب نیز اشاره کرده و گفت: از دیگر عملیات انجام گرفته در این پروژه ها ساخت 9 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 41 لیتر بر ثانیه می باشد.

جزء قاسمی، با اشاره به تاثیرات اجتماعی اجرای طرح های آبرسانی تصریح کرد: تامین آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی برای 2 هزار و 357 خانوار در مناطق روستایی استان زنجان، توسعه پایدار، مهاجرت معکوس به روستاها و ارتقاء سطح بهداشت و رفاه ساکنین این مناطق را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز