خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر خبر داد:

بارش سیلابی باران در دشتستان/ مسدود شدن برخی از راه‌های استان/ آبگرفتگی منازل و کمک رسانی نیروهای امدادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۳۸

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارش شدید باران، معابر نقاط مختلف شهرستان دشتستان را با آبگرفتگی شدید مواجه کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر دهقانی در این باره گفت: بارش شدید باران باعث شد معابر شهر‌ها و روستا‌های‌مختلف شهرستان دشتستان به ویژه شهر‌های وحدتیه، برازجان، شبانکاره، آبپخش و سعدآباد به شدت دچار آبگرفتگی شوند.

وی ادامه داد: جاده برازجان به گناوه نیز به علت آبگرفتگی در مسیر روستای بویری شبانکاره بسته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: برخی منازل نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند که نیرو‌های امدادی در محل حضور دارند و در حال تخلیه آب هستند.

دهقانی با اشاره به وزش تندباد و قطع شدن برخی درختان به این علت، عنوان کرد: شهرستان‌های گناوه و دیلم نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند و بر اثر بارش باران همراه با وزش باد برق بخش‌هایی از گناوه قطع شد که اکنون بیشتر نقاط برق دار شده‌اند.

وی گفت: نیرو‌های امدادی و عملیاتی در همه شهرستان‌هایی که دچارمشکل شده‌اند حاضرند و به کمک رسانی به مردم مشغولند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: جاده ساحلی بوشهر- شیف-گناوه نیز از ساعت ۱۱:۳۰ به علت آبگرفتگی بسته شد و تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

دهقانی عنوان کرد: عوامل راهداری و امدادی در محل حاضر هستند.

سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر نیز در این باره گفت: با توجه به بارش باران و آبگرفتگی، جاده دیلم به بهبهان و دیلم به هندیجان که راه‌های ارتباطی استان بوشهر با استان خوزستان هستند، از حدود ساعت ۶ صبح امروز در مسیر رفت و برگشت بسته شده است.

وی ادامه داد: رانندگان از ورود به این مسیر خودداری کنند. به محض بازگشایی مسیر به اطلاع مردم خواهیم رساند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر همچنین با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌ها، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در ساعات آینده با افزایش بارش‌ها رو به رو خواهیم بود که لازم است رانندگان به نکات ایمنی از جمله رعایت فاصله طولی، توجه به سرعت مجاز توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز