خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا سمنان تشریح کرد:

آخرین وضعیت اعمال محدودیت های کرونایی در استان/ تمدید محدودیت‌ها در شهرهای سمنان به جز میامی/ ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه چهار

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۳۱

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان آخرین وضعیت اعمال محدودیت های کرونایی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته‌پور سخنگو و جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی و چگونگی اعمال محدودیت ها در هفته آتی گفت : با توجه به رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به جز شهرستان میامی که در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است، سایر شهرستان‌های استان در وضعیت رنگ بندی نارنجی بوده و محدودیت های کرونایی از ۱۵ آذر لغایت ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ نیز بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد .

خجسته پور گفت : بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در شهرستان میامی با وضعیت رنگ بندی زرد ، فعالیت مراکز تجاری ، بازرگانی و خدماتی شامل گروه های یک ، دو و سه در طی هفته آتی مجاز و فعالیت گروه چهار همچنان ممنوع است .

وی اضافه کرد : فعالیت های تجاری ، بازرگانی و خدماتی در هفت شهرستان دیگر استان با وضعیت رنگ بندی نارنجی صرفا برای گروه های شغلی یک و دو مجاز بوده و گروه های سه و چهار حق فعالیت در طی هفته آتی را نخواهند داشت .

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در خصوص فعالیت مراکز آموزشی شامل مدارس ، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه نیز گفت : فعالیت های آموزشی در تمامی هشت شهرستان استان به صورت غیر حضوری و مجازی بوده و تمامی این مراکز در تعطیلی کامل خواهند بود .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تشریح وضعیت تردد خودروهای شخصی در سطح استان نیز با ذکر این نکته که تردد خودروهای با پلاک شخصی ۸۶ و ۹۶ بعنوان خودروی بومی استان محسوب شده و تردد این خودروها در سطح استان بلا مانع می باشد گفت : تردد خودروها در سطح شهرستان میامی در طی ۲۴ ساعت با هیچ محدودیتی همراه نبوده و در سایر شهرستان های استان با رنگ بندی نارنجی ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی به سایر شهرها ممنوع بوده و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی نیز ممنوع می باشد و ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده هرگونه تخلف با راننده خاطی برخورد و اعمال قانون خواهند کرد .

وی همچنین گفت : تردد ساکنان شهرهای استان با خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی صرفا در داخل شهر محل سکونت امکان پذیر بوده و در صورت خروج از شهر و قصد بازگشت مجدد به داخل شهر با محدودیت و اعمال قانون همراه است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در خصوص محدودیت های ترددی در ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز یادآور شد : این قانون با توجه به تراکم جمعیتی شهرهای استان، شامل هیچ کدام از شهرهای پر جمعیت نارنجی استان نبوده و لذا تردد در طی ۲۴ ساعت در سطح شهرهای استان آزاد است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در ادامه با تشریح وضعیت فعالیت بانک های استان نیز گفت : فعالیت بانک ها بر اساس بخشنامه داخلی که از طریق ادارات مرکزی هر بانک ابلاغ شده صورت می گیرد و بر این اساس فعالیت بانک ها در طی هفته آینده مشابه هفته اول آذرماه خواهد بود و تمام شعب در مناطق نارنجی با دو سوم پرسنل و در مناطق زرد نیز با ۱۰۰ درصد پرسنل فعال و خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز