خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی اردبیل به ایلنا خبر داد:

تداوم بارش برف و باران تا عصر امروز در استان/ پیش‌بینی اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۸۴۲

کارشناس هواشناسی استان اردبیل از تداوم بارش برف و باران تا عصر امروز در استان خبر داد.

محمد فاخری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی و پیرو هشدارهای صادره در روزهای گذشته بارش برف و باران تا عصر امروز در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی عمدتا به صورت برف خواهد بود و در برخی از مناطق شمالی استان بارش باران پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل ماندگاری هوای سرد به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را از دیگر تاثیرات این سامانه عنوان کرد.

فاخری ادامه داد: با توجه به ناپایداری ها و کاهش ارتفاع ابر، طی امروز اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل دور از انتظار نیست.

وی گفت: با خروج این سامانه به طور موقتی در روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار خواهد شد اما دوباره از روز یکشنبه سامانه ناپایدار دیگری وارد منطقه می شود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل در رابطه با بیشینه و کمینه دمای حاکم بر مناطق استان اذعان کرد: طی امروز شهرستان های مشگین شهر و نیر با دمای 4 درجه زیر صفر به عنوان سردترین مناطق و  شهرستان های بیله سوار و پارس آباد نیز با 11 درجه بالای صفر به عنوان گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز