خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پیگیر افزایش اعتبار برای بیمارستان تامین اجتماعی سبلان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۶۱۸

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از افزایش اعتبار برای تسریع خدمات رسانی در بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا از اردبیل، سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌‌های بیمارستان سبلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران این بیمارستان تصریح کرد: کارهای عمرانی و توسعه‌ای انجام گرفته در بیمارستان سبلان قابل تحسین و تقدیر است.

وی با بیان اینکه پرسنل بهداشتی و کادر درمان فرماندهان جبهه سلامت هستند؛ بیان کرد: برای پیشبرد پروژه‌های موجود و اهداف غایی آن آماده هستیم و قطعا کمبودهای اعتباری را برای تسریع خدمات رسانی پیگیری می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ما خود را در کنار دولت و دولت را در کنار خود می دانیم و لذا بایستی دست به دست هم داده‌، به مردم و دهک‌های پایین خدمت رسانی کنیم.

نماینده مجلس در شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی در خدمات رسانی برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و زحمات کارکنان این مجموعه از این جهت که به خانواده‌های محروم و کم برخوردار خدمت می‌کنند، به نوعی عبادت محسوب می شود.

موسوی با تاکید بر ضرورت راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی تصریح کرد: در این راستا ما هم اهتمام ویژه خواهیم داشت و پیگیری می‌کنیم تا در این مجموعه دستگاه MRI از نوع پیشرفته و به روز را نیز تهیه کنیم تا مشکل مراجعه کنندگان نیز رفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل ضمن درخواست ارائه هزینه‌ها و اعتبار لازم بصورت مکتوب جهت افزایش اعتبار گفت: پیگیری اعتبارات لازم برای توسعه این مجموعه خواهیم بود.

برجی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن تشریح پروژه های عمرانی در بیمارستان سبلان تصریح کرد: چنانچه نمایندگان در تامین اعتبارات لازم(افزایش تعداد طبقات در حال احداث) ما را حمایت کنند، زیرساخت های فیزیکی بیمارستان نیز ارتقا یافته و خدمات نیز با کیفیت بالا به بیماران و مراجعه کنندگان ارایه خواهد یافت.

 وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام یافته با تسریع و اتمام پروژه های عمرانی راه اندازی بخش های درمانی، بخش دیالیز  آنژیوگرافی و درمانگاه تخصصی در بیمارستان سبلان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز