خبرگزاری کار ایران

شهردار سرعین خبر داد;

ساماندهی تپه باستانی آناهیتا و حل مشکل طرح تفصیلی شهر سرعین

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۱۶

طرح ساماندهی تپه باستانی آناهیتا و حل مشکل طرح تفصیلی شهر سرعین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سرعین نهایی شد

به گزارش ایلنا، ماحصل هفت ماه پیگیری شهردار سرعین و در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی نهایی شد ‌.

مقارن با حضور مهند سعبوری، معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در سرعین طرح ساماندهی تپه آناهیتای سرعین تعیین تکلیف شد.

مهندس هدایت شهردار سرعین در این زمینه گفت : هفته گذشته طی دیداری که با معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در تهران داشتیم قول مساعد جهت مشارکت در طرح سنگ فرش محوطه تپه باستانی آناهیتا، محله عبدی آباد و کوچه های منتهی به این خیابان را گرفته و مکاتبات نهایی را انجام داده بودیم که در سفر امروز دکتر عبوری به سرعین از محل اجرای پروژه بازدید میدانی به عمل آمد . 

شهردار سرعین گفت : با توجه به قدمت تپه باستانی آناهیتا و بازدید گردشگران از این منطقه اجرای طرح سنگ فرش جاذبه خاصی به این منطقه خواهد بخشید .

 همچنین در این دیدار در خصوص رفع مشکلات طرح تفصیلی شهر سرعین که مشکلات زیادی را برای شهروندان و سرمایه گذاران ایجاد کرده قول مساعد داده شد.

در ادامه این سفر، عبوری معاون وزیر راه به همراه مسئولان شهرستان سرعین  از آلوارس بازدید کرد.

 معاون وزیر راه با هیات همراه ابتدا از بافت فرسوده شهر و محوطه تپه باستانی آناهیتا که قرار است شهرداری سرعین با مشارکت سازمان بهسازی کشور این منطقه را سنگ فرش کند بازدید کرده و در ادامه بهمراه مسئولان شهرستان از مسیر پیست اسکی آلوارس بازدید به عمل آورد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر