خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان:

روند پیشرفت کارها باید سرعت بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۳۷

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان گفت:روند پیشرفت کارها در مجموعه کشت وصنعت مغان باید سرعت بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، یونس ژائله رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازدید دو روزه از واحدهای شرکت اذعان داشت: از بدو شروع بکار بخش خصوصی در شرکت سرمایه گذاری های قابل توجهی صورت گرفته است اما باید کارها جهت راه اندازی پروژه ها و احداث و افتتاح کارخانجات با سرعت بالایی پیش رود تا بتوانیم تمامی برنامه های ترسیمی را به سرانجام برسانیم.

وی ضمن تاکید بر افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی در چند روز اخیر گفت: با راه اندازی گوسفندداری و آغاز خرید گوسفندان، ایجاد واحد شیردوشی گوسفند و نهایتا کارخانه پنیرسازی گوسفندی نیز در برنامه اصلی قرار دارد.

وی  همچنین از راه اندازی کشتارگاه، کارخانه چرم سازی و استارت دیگر واحدهای مختلف اعم از خط تولید کنسرو لوبیا چیتی، تولید سوسیس و کالباس و ژلاتین خبر داد. ژائله افزود: با این افقی که برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تعریف کرده ایم با تمام توان کوشش خواهیم کرد مغان را با برند مغانه برای کل جهان یک محصول درجه یک به اثبات برسانیم و قطعا برای محقق شدن همین نگرش از هیچگونه سرمایه گذاری و تلاش دریغ نخواهیم کرد تا تاثیر شگرفی با تولید محصولات پاک و سالم به چرخه تولید منطقه و کشور داشته باشیم و با برنامه ای که برای کل واحدهای تولیدی، زراعی و باغی تنظیم شده به مرور راندمان بالاتر را شاهد خواهیم بود و ثابت خواهیم کرد که بخش خصوصی موفق چه خصوصیاتی دارد تا بتوانیم برای کشور الگوی قابل توجه و تاثیرگذاری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز