خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

نتیجه بررسی پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود/ افزایش مرگ و میر کرونا بیمارستان‌ها را دچار مشکل کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۶۹

معاون درمان ستاد کرونای استان تهران در رابطه با پیشنهاد تعطیلی‌ دو هفته‌ای پایتخت گفت: ما از طرف ستاد کرونای تهران این پیشنهاد را به مسئو لان تصمیم گیر دادیم و منتظریم یک الی دو روز آینده نتیجه آن مشخص شود.

«نادر توکلی» معاون درمان ستاد کرونا استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با احتمال تعطیلی دو هفته ای در تهران برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: ما این پیشنهاد را از ستاد کرونا‌ی استان تهران به افرادی دادیم که تصمیم گیران نهایی این موضوع هستند و موافقت‌های ضمنی آن هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مورد این موضوع صحبت‌های زیادی در ستاد شد و امیدواریم فردا یا پس فردا جلسه‌ی نهایی این موضوع را برگزار کنیم و با افراد تصمیم گیر صحبت کنیم تا تهران به مدت دو هفته تعطیل شود.

توکلی با اشاره به اهداف این تعطیلی، افزود: باید توجه داشته باشیم که کنترل اپیدمی با این تعطیلی‌ها قاعدتاً میزان اپیدمی را به صفر نمی‌رساند، ولی هدف اولیه ما برای ایجاد این محدودیت‌های دو هفته‌ای، کم کردن مرگ و میرهای زیادی است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

وی ادامه داد: چون این میزان مرگ و میر برای بیمارستان‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده و همچنین برنامه ریزی‌ها را سخت‌تر کرده است.

توکلی در مورد نحوه‌ی اجرای این تعطیلی‌ها افزود: اگر این تعطیلی‌های دو هفتگی اعمال شود، شرایط استان تهران همانند روزهای عید خواهد شد که همه جا تعطیل بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز