خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

اعمال جریمه شش هزار خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک/ پلمب ۱۱۰ واحد صنفی

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۱۵

رئیس پلیس پایتخت از اعمال جریمه شش هزار خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم اجرای طرح مشترک (امنیت سلامت محور) در سطح شهر تهران با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ارتقا سلامت جامعه با بیان اینکه در جهت کمک به مهار ویروس کرونا در صحنه حضور خواهیم داشت، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار کادر درمان برای پیشگیری و مقابله با کرونا حضوری فعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: پلیس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حضور داشت و کمک به کادر درمان را یکی از اولویت‌های خود دانست.

سردار رحیمی گفت: در دو هفته گذشته اهمیت کمک و کاری که باید در سطح جامعه پلیس انجام دهد برای پلیس‌های تخصصی تشریح شد.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: ۵۰ گشت امنیت اخلاقی در راستای سلامت فعالیت خواهند کرد؛ همچنین ۱۵۰ گشت مشترک از اصناف، پلیس اماکن  واحدها و ادارات بهداشت و تعزیرات تشکیل شده است. 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: برخوردهای ما جدی و سخت شده است و ۳۶۳ هزار و ۳۹۲ مورد تذکر داده شده است. ۳۵ هزار ماسک تولید پلیس توزیع شده است.

وی گفت: طی روزهای گذشته ۲۳ هزار واحد صنفی مورد نظارت قرار گرفتند که ۳۱۱ هزار واحد صنفی تذکر گرفتند و ۷۱۰ واحد اخطار پلمب دریافت کردند؛ همچنین ۱۱۰ واحد صنفی پلمب شدند.

سردار رحیمی گفت: شش هزار خودرو به دلیل عدم استفاده از ماسک اعمال قانون شدند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز