خبرگزاری کار ایران

دستگیری یکی از عاملان شرارت و تخریب شیشه خودروها و مغازه‌ها در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۲۲

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری فردی شرور که علاوه بر اخلال در نظم عمومی ، شیشه های ۵ دستگاه خودرو و ۳ باب مغازه را در محله خزانه تخریب کرده بود، خبر داد و گفت: متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان "، در تشریح این خبر گفت: ساعت ۰۲:۴۵ بامداد چهارم آبان ماه خبری مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید بژ رنگ در حالتی غیرعادی با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد، شیشه های ۵ دستگاه خودروی سواری و ۳ باب مغازه را شکسته و خسارت به خودرو ها و مغازه ها وارد کرده اند، دریافت شد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه به نشانی اعلامی اعزام شدند. ولی مشخص شد متهمان پس از تخریب خودرو ها و شیشه های مغازه از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، پلاک انتظامی خودروی متهمان به دست آمد، گفت: در رصد های اطلاعاتی مالک خودرو که همان راننده خودروی سواری بود، شناسایی شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران کلانتری خزانه موفق شدند با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی های قضائی، این فرد شرور را کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی بیان داشت: متهم به کلانتری خزانه انتقال و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هر ۸ مالباخته با طرح شکایت و اعلام خسارت وارده خواستار پیگیری قضائی شدند، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده کماکان ادامه دارد و متهم اصلی پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز