خبرگزاری کار ایران

مراجعه روزانه هزار نفر به مراکز ۱۶ ساعته سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۵۳

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران از بستری ۶۸۴ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی (رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران) با بیان اینکه ۶۸۴ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۲۱ نفر در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و ۵۶۳ نفر دیگر در بخش‌های عادی که سهم بیماران ویژه ۱۷ درصد کل بیماران بوده است.

وی با بیان اینکه از کل افرادی که با علائم بیماری کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند ۹درصد افرادی بوده‌اند که نیاز به بستری داشته‌اند، ادامه داد: این در حالی است که در شبانه روز گذشته ۶۴۰ نفر از بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند که هنوز بار ورودی بیماران بیش از بار خروج بیماران است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران خاطرنشان کرد:‌ از ابتدای این هفته روزانه هزار نفر بیش از گذشته به مراکز بهداشتی ما (مراکز ۱۶ ساعته سلامت) مراجعه کرده‌اند که این افراد وضعیت مناسب‌تری داشته‌اند و عمدتاً نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و در منزل تحت نظر پزشکان ما مداوا می‌شوند.

زالی در خصوص نامه‌اش به وزیر بهداشت برای استفاده از دانش‌آموختگان رشته‌های پزشکی مشمول خدمت سربازی گفت: بخش زیادی از افرادی که در مقاطع مختلف تحصیلی بوده‌اند و امروز به سربازی رفته‌اند کسانی هستند که در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل کرده‌اند و می‌توانند به صورت امریه در مجموعه‌های بهداشتی و درمانی به کمک کادر درمانی بیایند.

وی ادامه داد: ما در فروردین‌ماه هم چنین تجربه‌ای را داشتیم که تجربه خوبی بود و با کمک نیروی انتظامی محقق شد و امیدوارم این بار هم این پیشنهاد ما از سوی بخش‌‌های مختلف نیروهای مسلح مورد موافقت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز