خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جلیلیان خبرداد:

کشف ۳۶ میلیون اقلام بهداشتی تقلبی در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۳۹

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از کشف ۳۶ میلیون اقلام بهداشتی تقلبی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در توضیح این خبر، اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انبار متروکه ای در حوالی خیابان شوش مقدار فراوانی اقلام بهداشتی تاریخ گذشته با مارک های معتبر را جمع آوری و پس از اصلاح تاریخ آن و بروز رسانی کالا و با عنوان اقلام بهداشتی سالم در بازار مصرف توزیع می کند؛ تحقیقات خود را برای صحت و سقم این موضوع آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیسی، انباری متروکه و هویت متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت نامحوس انبار متروکه را تحت نظر قرار داد، عنوان¬ کرد: ظهر روز گذشته، ماموران کلانتری جوادیه با دستور قضائی، متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار ۳۶ میلیون اقلام بهداشتی تاریخ گذشته کشف کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران  با بیان اینکه ارزش ریالی امول کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز